wtorek, 28 lipca 2015

Prolog.

Dwa tygodnie temu skończyłam szkołę, a od października zaczynam naukę na uniwersytecie artystycznym w Paryżu. Dziś wracam z wakacji spędzonych w Barcelonie. A także zaczynam pracę fotografa w reprezentacji Francji. Właśnie znajduję się na lotnisku w Paryżu i wypatruję brata by mnie zabrał do hotelu, gdzie znajdują się siatkarze na zgrupowaniu. Po chwili zobaczyłam machającego do mnie brata. Udałam się w jego stronę i po chwili byłam już w jego ramionach.
-Stęskniłem się za tobą, siostra.- powiedział i odsunął się ode mnie.
-Ja za tobą też.- posłałam mu szczery uśmiech. Zabrał moje walizki i udaliśmy się do samochodu.  Nie widzieliśmy się z Kevinem jakieś 2 miesiące. Ja byłam zajęta nauką, a on końcem sezonu klubowego i rozpoczęciem sezonu reprezentacyjnego. Po pół godzinie byliśmy pod hotelem.

I tak zaczęła się moja historia. 

6 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie xdd napewno wrócę na 1 rozdział :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie xdd napewno wrócę na 1 rozdział :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostaję!
    W końcu coś o Francuskich siatkarzach :D
    Zapraszam do mnie na Anderson'a i inne blogi :D
    http://i-want-my-teras-back.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest Jenia to i ja <3 Czekam na pierwszy rozdział z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Award
    więcej informacji tutaj ---> http://czemumusiszkierwacmoimzyciem.blogspot.com/p/liebster-award.html

    I zapraszam na mojego bloga ;) Mam nadzieję, że zostawisz po sobie ślad ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Jenia! Zabieram się za czytanie i powiem ci, że zapowiada się ciekawie :* Mówisz i masz! Zostawiam ślad :D

    OdpowiedzUsuń